Fourteen Voices

Een logo en een website met een wereldse uitstraling, niet stemmig maar ook niet schreeuwend, kan dat?

 

‘De keuze is reuze’ luidde de slogan van Piet Klerkx vroeger. Toch geldt maar al te vaak: meer keuze = meer keuzestress. Bijvoorbeeld wanneer je uit honderden stemmen moet kiezen voor die ene voice-over of stemacteur die precies de juiste toon weet te raken. Want weet je nog precies hoe de eerste tien stemmen klonken als je net urenlang demo’s hebt zitten luisteren?

Daar heeft stemmenbureau Fourteen Voices een briljante oplossing voor: je kunt kiezen uit veertien klinkende stemmen. Niet meer, niet minder. Van iedere soort stem het neusje van de zalm. Geen keuzestress, wel een waanzinnig goede stem. En iedere drie maanden verversen ze het aanbod. Boeken is doodsimpel: kies een stem, geef aan waarvoor je de stem nodig hebt en je ziet meteen wat het kost.

Voor dit mooie concept hebben wij de userinterface uitgedacht en alle schermen apart ontworpen. De website bouwden we in fases, zodat Fourteen Voices tijdens elke stap feedback kon geven. Het is vanzelfsprekend een responsive website geworden, zodat je ook op een smartphone of tablet eenvoudig een stem kunt boeken.

De website bevat bovendien een handig afrekensysteem en een betaalkoppeling. We hebben ook het logo en de huisstijl ontworpen en de socialmediakanalen ingericht.

Voor dit mooie concept hebben wij de userinterface uitgedacht en alle schermen apart ontworpen.